Benvolguda sòcia, benvolgut soci,
Aquest dissabte 9 de maig,a l’Ateneu d’Igualada, de 10 a 14 hores, hi haurà les eleccions per al Secretariat Nacional (SN) de l’ANC i també per a la Junta de l’Assemblea Territorial (ST) d’Igualada.
En el cas del SN, es tracta d’elegir fins a 25 candidats d’una llista d’àmbit nacional. Podeu trobar informació sobre els candidats en el següent enllaç.
També caldrà elegir fins a 3 dels següents candidats que es presenten per la nostra regió, la regió 7:
- Cornudella i Companys, Antoni – Bages
- Edo Ramon, Rosa Maria – Berguedà
- Vidal Escudé, Bernat – Bages
- Vinyals Abadal, Núria – Anoia
Pel que fa a l’elecció dels càrrecs de la Junta de l’AT d’Igualada, us fem saber que s’hi ha presentat un grup de persones que relacionem a continuació. Aquestes persones es presenten formant part d’una candidatura unitària i de continuïtat de la Junta actual.
- Ernest Argemí i Garcia
- Ester Brufau i Berdaguer
- Rosa Castelltort i Panadés
- Montse Ferrús i Belles
- Marina Just i Vivancos
- Carme Llinares i Martorell
- Toni Méndez i Vivancos
- Carme Palmés i Mordillo
- Joan Vilanova i Barberà
- Francesc Vives i Santacana
Us animem a participar de les eleccions i així manifestar el suport que necessitem per impulsar l’objectiu en què estem compromesos des de l’AT d’Igualada.
Fins dissabte.
Salutacions,
Francesc Ricart
President ANC Igualada
Comprovació del cens:
Per poder exercir el vostre dret a vot en les properes eleccions al Secretariat Nacional que tindran lloc el dissabte 9 de maig, és recomanable que consulteu el vostre estat censal. Ho podeu fer introduint el número de carnet d’identitat a https://assemblea.cat/censEleccions2015