Comunicat Plataforma No Vull Pagar: Marxa lenta per l’AP7 #novullpagar

Des de la Plataforma Ciutadana No Vull Pagar, i una vegada l’Assemblea Nacional Catalana ha expressat obertament el suport a la iniciativa de desobediència civil #novullpagar, us fem a mans la convocatòria pel proper acte, una Marxa lenta per l’AP7, del proper diumenge 17 de juny a les 10:00h del matí, per a la seva difusió.

Aquesta Marxa lenta consistirà en que, circulant a 70km/h per l’AP-7, amb sortida a l’Àrea de Servei Empordà (prop de Figueres) i d’Amposta, es coincideixi al peatge de Martorell passades les 12 del migdia. (us adjuntem documents)

A dia d’avui ja s’han fet més de 60.000#novullpagar, molts ajuntaments han aprovat mocions a favor de la campanya i moltes personalitats de la societat civil, com partits polítics, també hi han donat suport.

No pagar un peatge NO vulnera cap article del codi de circulació i, per tant, no és sancionable.  Recomanem que se segueixin els consells (velocitat, enllumenat, actitud…) per tal de no cometre cap infracció.

Aquesta acció s’emmarca dins la iniciativa #novullpagar que reclama un canvi en el model de gestió de les infraestructures (peatges, nacionals, carreteres locals, etc…) i les conseqüències que comporta, com accidents, víctimes mortals, mal estat de les infraestructures, beneficis de tota mena per part de les concessionàries en detriment de l’interès públic…

A tot això, cal sumar-hi l’espoli fiscal que patim tots els catalans, com també la mala gestió part part del govern català i espanyol en el tema de les infraestructures. els catalans no podem decidir sobre les nostres infraestructures, i ho volem fer, en totes.

També us recordem que el proper dissabte 16 a les 12:00 del migdia hi ha convocada una Marxa a Bàscara (a la nacional II) per protestar per l’estat d’aquella via, la qual la plataforma #novullpagar s’hi suma.

Per aquests motius us emplacem a que feu difusió dels actes programats.
Enllaços Marxa 17J:

Moltes gràcies.

4 × four =

Seguretat * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.